ممکن است که بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین 694 به Enitar دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین 694 به Enitar دیالیز
Posibledo بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین Enitar 694 است که به DiálisisPara فرانک به بیمار نارسایی کلیه با چنین سطح بالای کراتینین، به دلیل بیماری کلیوی خود مترقی است، می توانید در دو جهت مخالف توسعه. با درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و سطح کراتینین می توان کاهش داد. در غیر این صورت، شما نیاز به شروع دیالیز.
آیا دیالیز بهترین گزینه برای بیمار نارسایی کلیه با بالاترین سطح کراتینین است؟
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن سم از بدن است. کراتینین روشن می سازد دور به طور موقت، اما شما می توانید بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه آسیب دیده است، این سموم نمی تواند از بدن خود را اخراج کرد، به عنوان در بدن خود به سمت چپ و دیالیز می تواند به موقع برطرف نمی کند. با خیلی از سموم در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و اثرات عفونت. چه چیزی بیشتر، تاثیر قلب دیالیز، تقریبا نیمی از بیماران دیالیزی از یک مشکل قلبی درگذشت.
آیا ممکن است که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به جلوگیری از دیالیز؟
در حال حاضر، آن را در مرحله 4 بیماری کلیوی است. این یک نقطه عطفی بسیار مهم در پیشرفت بیماری کلیه است. هنگامی که شما وارد مرحله 5، که باید به آماده سازی برای شروع دیالیز. با این حال، با درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه خود را قطعا بهبود خواهد شد. شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از دیالیز خواهد بود. در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy برای شما، آن در درمان نارسایی کلیه موثر بوده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ایمیل ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید با ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: